♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

donderdag 2 januari 2014

Diy home #1



Hey allemaal, het is weer zondag.. Een lekkere luie dag; maar nu niet meer! Wij vervelen ons vaak op zondag en doen dan vaak DIY's of artikelen maken. Deze keer wilde we iets anders dan beauty of lifestyle, en we dachten misschien is het ook wel leuk om een keer wat voor in het huis te doen? Zelf ga ik mijn kamer verbouwen ergens in Januari, dus is deze DIY handig & leuk om naar te kijken!




Diy steuntje voor je mobiel:

Deze vond ik op een site, en een vriendin van mij had het vorig jaar zelf ook gemaakt, en het leek me een leuk idee en vooral ook handig. Het is makkelijk, snel en leuk om te maken dus waarom eigenlijk niet?


Wat heb je nodig?
- Stevig papier, of plastic papier.
- Schaar

Hier zie je een voorbeeld en het is eigenlijk heel simpel. Ik vind het een leuk en makkelijk en vooral budget idee. Zelf ga ik het ook maken, omdat ik nooit zo goed weet waar ik me mobiel kwijt moet als die aan het opladen is.. Herkenbaar?


Diy quotes fotolijstje:

Heb je soms dat je het even niet meer ziet zitten of gewoon vrolijkheid in je kamer wilt? Dan heb ik een leuk en makkelijk idee. Koop een simpel, goedkoop fotolijstje. Bijvoorbeeld bij de action. Kies een leuke en mooie quote en print deze uit. Doe het in het fotolijstje; en klaar!
Hier wat leuke en mooie quotes:






Dit waren de DIY's home voor deze keer. Vinden jullie dat er nog een diy home #2 moet komen? Zet het bij de comments!
With love,
Beautyfullyblog ♥



2 opmerkingen:

  1. Hej
    Mag i je een tip geven ?
    Zorg dat je lezers op lees ver kunnen klikken zodat je niet gelijk een mega was lijst ziet oke ?
    Dan gaat je site al stukken vooruit en heb e weleens gedacht aan grote fotos en filmpjes ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey! Bedankt voor je tip! Maar ik heb geen idee hoe dat moet..

    BeantwoordenVerwijderen