♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

woensdag 8 januari 2014

Onze wensen voor in 2014





Hey allemaal, vandaag eens even een heel ander artikel. Ten eerste nog een heel gelukkig nieuwjaar, i hope all you wishes come true! We zijn trouwens een beetje laat hihi..
Vandaag gaan wij onze wensen laten zien over beauty aan jullie, voor het jaar 2014. Voor ons was het jaar 2013 al leuk, toen zijn we ons eerste blog begonnen, beauty2lifestyle, en later zijn wij verder gegaan met ons huidige blog, waar je nu op staat te lezen; beautyfullyblog! Laten we beginnen met de wensen, we hopen dat jullie het leuk vinden!


We zouden dit jaar graag...


... ons eerste product van MAC kopen
Dit hebben we nog steeds niet gedaan.. We horen er veel positieve dingen over, en het merk lijkt me fantastisch, alleen de prijs vinden we wat minder.. Misschien voor onze verjaardag?


... ons haar een keertje verven, gewoon om te kijken hoe het staat
Dit wil ik echt een keertje doen, alleen als ik mijn haar ga verven, ben ik bang dat ik mijn oude kleur nooit terugkrijg.. Dan maar een spoeling denk ik..


... samenwerken met andere bloggers
Gewoon om leuk contact te hebben en elkaar te helpen met ons blog (je kunt ons mailen, of laat het bij de  comments achter!)


... meer filmpjes maken voor op youtube
Dit hebben wij nog maar 2 keer gedaan.. Zie ons youtube kanaal:
- Beautyandlifestyleonline
- Beautyfullyblog


... alle lipsticks van de nieuwe collectie van Essence willen kopen
Deze vind ik zo mooi! En ik heb er nu twee, hopen dat ik ze compleet krijg!


... meer blogposten
Soms hebben wij weleens 5 dagen niets gepost, en dat wil ik in 2014 voorkomen!


... elke zaterdag een stel je vraag
Deze moeten we niet vergeten, dat hebben we jammer genoeg 1 keertje gedaan, dat kwam door de drukte van de feestdagen en het nieuwe jaar.
... meer contact hebben met onze lezers
We vinden het altijd leuk om mailtjes of comments of dm berichten te ontvangen! Je mag ons gerust vragen stellen en met ons een praatje maken, dat vinden we juist leuk!

Dit waren onze wensen over beauty en ons blog voor 2014. Hopelijk komen ze allemaal uit! Wat zijn jullie wensen? En wat zouden jullie verbeteren in 2014? Zet het bij de comments, of stuur ons een mailtje: beautyfullyzakelijk@gmail.com



With love,
Beautyfullyblog ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten