♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

zondag 3 november 2013

ғαvorιeтeɴ oĸтoвer ♥

Hey allemaal!
Vandaag hebben wij weer een favorieten artikel voor jullie! Het is deze keer niet heel veel maar ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Als eerst de Andrelon shampoo van de puur lijn:
ik vind deze shampoo heel er fijn omdat het je haar heel zacht maakt en het geeft een mooie zijdeglans en wat volume aan je haar. Ik ga deze shampoo zeker nog een keer kopen!

Lipstick glow neon glow! van Essence:
Ik vind deze lipstick heel er fijn omdat het een hele natuurlijke kleur geeft aan je lippen en je lippen worden er heel erg zacht van! Deze lipstick hoort van kleur te veranderen op je lippen maar dat doet eigenlijk bijna niet dus dat de enige dislike hieraan. Het is wel een subtiel kleurtje, maar niet opvallend. D dan de Nivea dag en nacht crème:
Deze crèmes zijn zo fijn! ze maken je huid heel erg zacht en de ruwe plekjes op je gezicht gaan er helemaal weg door! Deze crèmes wil ik zeker vaker kopen, en is dus zeker een aanrader!

De gezichts-scrub van de Op=op voordeelshop:
Deze scrub is echt super fijn je puistjes worden er veel minder erg van en veel kleiner! Deze is ook te koop bij de Action, kwamen wij achter! Dit is echt een like!

Dit waren onze favorieten van Oktober!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! -xx- beautyfully

Geen opmerkingen:

Een reactie posten