♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

dinsdag 19 november 2013

revιew lιpprodυcтeɴ



Hey allemaal! Vandaag weer een make-up artikel, namelijk een review van lipproducten! Ik ben VERSLAAFD aan lipproducten! Mijn lippen kunnen volgens mij ook niet meer zonder.. In de winter is de verzorging van je lippen erg belangrijk om velletjes en droge lippen te voorkomen. Hier heb ik 5 lipproducten om te laten zien hoe deze zijn. Op de foto zie je:
(Van links naar rechts)
- Coca Cola Cherry lipsmacker €1,99 bij de Kruidvat
- Coca Cola lipsmacker €1,99 bij de Kruidvat
- Labello Soft Rosé €2,40 bij de Kruidvat
- Coconut care €0,80 voor 2 bij de Action
- Labello Cherry €2,40 bij de Kruidvat

Deze lipverzorging producten vind ik allemaal goed! Ik heb ze allemaal al een tijdje, en ik denk dat ik de coca cola lipsmacker het lekkerst vind, en dat ik de Labello soft rosé het beste vind. Van de Coca Cola Cherry lipsmacker en de Labello Cherry komt kleur af; een beetje een roze/rode kleur erg mooi! Van de rest komt eigenlijk geen kleur vanaf.. Ook vind ik de Coconut care heel lekker ruiken, naar kokos! Maar soms heb je gewoon geen zin in die geur haha!

Mijn aanrader:
De aanrader is dan toch echt: Labello Soft Rosé. Deze is mooi, ruikt niet te sterk en verzorgt je lippen goed. Het belangrijkst vind ik eigenlijk; of het niet plakt. Deze plakt totaal niet! Super fijn dus, en ook niet duur!








Wat zou jij kopen van deze 5 lipproducten? Zet jou menig bij de comments!

xxx Beautyfully ♥


1 opmerking: