♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

maandag 16 december 2013

Replay Jeans Spirit eau de parfum for women

Iedereen kent het wel, Replay! Je hebt er kleding, sieraden en dus ook parfum van. Replay staat bekend om stoere producten. De luchtjes ruiken ook altijd sportief, daar houd ik persoonlijk erg van! Maar voor het 30 jarig bestaan van Replay (2011) hebben ze dit parfum gelanceerd, en deze is echt mijn favoriet! Deze ruikt fleurig maar toch hebben ze er een stoer randje aan gegeven. Vriendinnen van mij hebben dit parfum ook, en die waren even enthousiast als mij! Dit parfum is bedoeld voor meiden die wel van een sterk maar lekker luchtje houden.
De ingrediënten: Het bestaat uit warme, kruidige noten van gember en de fris zure, lichtzoete geur van passievruchten. De basis van dit parfum bevat duidelijk muskus en blauwe viooltjes als basis. Ik hou er van!
 
De prijzen:
20 ml eau de toilette ~ €17,00
40 ml eau de toilette ~ €25,00
60 ml eau de toilette ~ €30,00
 
Zelf heb ik de 60 ml voor €15,00 (zo goedkoop!) bij de Douglas online webshop gekocht, met 2 gratis proefmonsters en ook nog eens gratis verzending! Dit is dus zeker een aanrader!
 
 
 
 
Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie dit parfum halen, of is dit niks voor jullie? Zet het bij de comments!
 
With love,
Beautyfullyblog ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten